Administrator
[center][size=20][b]Rok [/b][/size] [size=16][b]Sezon [/b][/size] [b]Akcje Daimyo[/b] [b]Akcje Budynków[/b] [b]Zarobek[/b] [/center]
Offline
Administrator
Rok 1
Sezon Wiosna
Akcje Daimyo
1 - Gambling Den w Midori z 1 na 2*
2 - Buddhist Temple w Midori na 1
3 - Garrison w Midori na 1
4 - Pomnik "Skrawionej Trawy"
Akcje Budynków
Dojo - Ayame
Dojo - Gorou
Gambling Den - Brak Ryzyka
Zarobek
Koku +3 => 3 Koku
*MG spieprzył - Ranga Daimyo zwiększa się z ilością prowincji.
Offline
Administrator
Rok 1
Sezon Lato
Akcje Daimyo
1 - Garrison w Midori z 1 na 2
2 - Geisha House w Midori na 1
3 - Silk Works w Midori na 1
4 - Garrison w Sagami z 1 na 2
Akcje Budynków
Dojo - Ai
Dojo - Ayame
Buddist Temple - Akira
Gambling Den - Brak Ryzyka
Zarobek
Koku +4 => 7 Koku
Offline
Administrator
Rok 1
Sezon Jesień
Akcje Daimyo
1 - Rice Farms w Midori z 1 na 2
2 - Dojo w Midori z 1 na 2
3 - Dojo w Sagami z 1 na 2
4 - Blachsmith w Midori z 1 na 2
Akcje Budynków
Dojo - Yuuken
Dojo - Ai
Buddist Temple - Akira
Gambling Den - Brak Ryzyka
Zarobek
Koku +4 => 11 Koku
Offline
Administrator
Rok 1
Sezon Zima
Akcje Daimyo
1 - Shinto Shrine w Midori na 1
2 - Silk Farm w Midori z 1 na 2
3 - Blacksmith w Midori z 2 na 3
4 - Geisha House w Midori z 1 na 2
Akcje Budynków
Dojo - Akira
Dojo - Ai
Dojo - Ayame
Dojo - Yuuken
Buddist Temple - Akira
Gambling Den - Brak Hazardu
Zarobek
Koku +6 => 17 Koku
Koniec Sezonu
Każdy z Radnych otrzymuje po 4 Koku na swoje wydatki. Z czego 3 są nadmiarowymi (zużywają 1 Koku na rok).
Offline